FAQ

Často kladené otázky

Objednání zboží u nás

  • Jak objednat šperk?

Našli jste svého favorita? Nyní jej stačí vložit do košíku, přes tlačítko "Do košíku". V tento moment uvidíte obsah Vašeho košíku, kde můžete přejít k objednání kliknutím na "Objednat". Vyplňte svou doručovací adresu, vyberte způsob platby a dopravy. Následně kliknutím na "Dokončit objednávku" objednávku dokončíte. V závislosti na vybraném způsobu platby proběhne přesměrování na platební bránu, kde objednávku dokončíte zaplacením.

  • Jak bude šperk zabalen?

Každý šperk je zabalen do bezpečné a originální krabičky, která je spolu s certifikátem o pravosti šperku uschovaná v dárkovém organzovém sáčku. Ten pak vkládáme do kartonové krabice mezi hedvábné papíry, takže se má šperk při přepravě jako v bavlnce.

  • Co všechno najdete v balíčku kromě Vašeho šperku?

Originální dárkovou krabičku. Certifikát o pravosti a původu kamene. Leštící utěrku z jemného bavlněného materiálu, která Vašemu šperku bude dodávat lesk po dlouhá léta. Fakturu Vám odešleme e-mailem, a tak se nemusíme bát, že by ji spatřilo oko, které by nemělo.

  • Chci upravit nebo zrušit objednávku.

Odeslali jste objednávku, ale potřebujete ji před odesláním upravit, nebo zrušit? Nejlepší variantou je se s námi spojit telefonicky, případně e-mailem, ještě než Vám objednávku zabalíme a odešleme.

 

Doprava a platba

Jak mohu objednávku uhradit?

Pro uhrazení Vám nabízíme tyto možnosti: platba kartou on-line v platební bráně ČSOB, platba rychlým bankovním převodem v platební bráně (pouze pro ČSOB a Poštovní spořitelnu), případně platba běžným bankovním převodem.

Jakou přepravní společností mi bude zásilka doručena?

Vaše objednávky zasíláme léty ověřenými partnery. Po České republice zasíláme zejména kurýrem PPL a také Českou poštou. Do zahraničí zasíláme zásilky prostřednictvím společnosti DHL, případně Českou poštou.

Je možné si šperk osobně vyzvednout, vyzkoušet?

Samozřejmě, naše prodejna sídlí v Kutné Hoře, v ulici Zámecké. Nachází se velmi blízko Sedlecké katedrály a kostnice, a tak můžete celou návštěvu spojit s pěkným výletem. Naše milé prodavačky Vás rády obslouží a společně jistě najdete ten pravý šperk pro Vás. Zde jsou možné platby kartou i v hotovosti.

Posíláte zásilky také do zahraničí?

Ano! Do zahraničí posíláme prostřednictvím společnosti DHL a také Českou poštou.

Výběr šperku

Jak vybrat správnou velikost prstýnku?

Správná otázka. Odpověď na tuto otázku si můžete přečíst v tomto článku, který jsme pro Vás připravili. Zde najdete hned několik způsobu, jak vybrat tu správnou velikost ať už pro sebe, či pro své blízké.

Jaký rozdíl mezi jednotlivými zámky u náušnic?

Každému uchu sluší jiný zámek. A proto i zde jsme se snažili Vám výběr ulehčit a připravili krátký článek, kde jsme představili jednotlivé rozdíly, výhody i možné nevýhody jednotlivých typů zápínání.

Z jakého materiálu jsou šperky?

V naší nabídce máte možnost zakoupit pouze šperky stříbrné a zlaté.
Šperky stříbrné mají ryzost 925/1000 a všechny jsou pokryty tenkou vrstvou rhodia. Díky tomu jsou chráněny před černáním, jsou krásně lesklé a vzhledem připomínají bílé zlato.
Šperky zlaté mají ryzost 585/1000, jedná se tedy o 14-karátové zlato. Toto zlato je vhodné pro osazení velkým počtem granátových kamenů.

Odkud šperky pocházejí?

Veškeré naše šperky pochází z dílen českých zlatníků. Konkrétně nabídka granátových šperků je z výroby d.u.v. Granát Turnov s puncovní značkou (G). Granáty osázené v těchto špercích pochází z nalezišť Podsedice na Litoměřicku a Vestřev na Trutnovsku. Nabídka vltavínových šperků pochází taktéž z Turnova, od zdatné zlatnické firmy, která tvoří jedinečné šperky z jedinečných vltavínů. Vltavíny nabízené u nás pochází z legální těžby v Netolicích, v Jižních Čechách.

Je možné objednat šperk, který není v nabídce, případně není skladem?

Vybrali jste šperk, který momentálně nemáme v nabídce, je vyprodaný, či potřebujete více kusů? Ozvěte se nám emailem, či telefonicky a my pro Vás všechny možnosti ověříme a budeme se snažit Vámi vysněný šperk dodat.

 

Ponákupní péče

Šperk mi nesedí, nevyhovuje co mohu dělat?

Vyzkoušeli jste Váš nový kousek a z nějakého důvodu nesedí podle představ? I tohle umíme vyřešit. Spojte se s námi telefonicky či e-mailem a probereme individuální možnosti.

Potřebuji šperk opravit/vyčistit.

Nastal čas, kdy na pouhé čištění nestačí leštící hadřík či zásahem třetí moci ze šperku vypadl kamínek? Šperk pro Vás vyčistíme, případně zrenovujeme, necháme znovu pokrýt rhodiem, kamínek vpravíme zpět na správné místo. Opět bude stačit spojit se s námi telefonicky či e-mailem.

  • Ikona

    Certifikovaný obchod

    jistota původu šperku

  • Ikona

    Nejširší výběr

    šperků s českým
    granátem

  • Ikona

    Kamenná prodejna

    možnost osobního
    odběru a vyzkoušení

  • Ikona

    Rychlé doručení

    Vše skladem

  • Ikona

    Bezkonkurenční

    Zákaznický servis

Náš Instagram

Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platia Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení